Τι ακούνε τα αυτάκια μου;


Share/Bookmark
και βλέπουν τα ματάκια μου Ρε συ . Βρωμάνε τα παπούτσια σου . Α , ναι ..; Μάλλον θα ψόφησε το PUMA ... Τι λέει ένας απόφοιτος πανεπιστημίου χωρίς δουλειά σε έναν απόφοιτο πανεπιστημίου που έχει δουλειά..; Δυο double cheese με πατάτες και μια coca cola.. Οι γυναίκες που χάσανε άντρα κομμουνιστή λέγονται αριστερόχηρες ... (?) Ο Πάγκαλος αν ήταν Transformer θα ήταν καντίνα Δάσκαλος : Γρηγόρη σε παρακαλώ πες μου 5 ζώα της ζούγκλας

Γρηγόρης: 4 ελέφαντες και 1 λιοντάρι Εμείς τη φτιάξαμε τη δημοκρατία, της βάζουμε φωτιά και την καίμε. Από παιδάκι είχα πρόβλημα.

Όλοι παίζανε κρυφτό κι εγώ δεν μπορούσα γιατί έλαμπα!.... Φίλος έχασε το κουνέλι του.

Παρακαλείται όποιος το βρει να μας καλέσει στο τραπέζι... Γιατί οι Κινέζοι είναι πολλοί? Γιατί τα προφυλακτικά τους είναι "made in China.."! Μάνα, τι δώρο θα μου πάρεις όταν πάρω το πτυχίο μου; Ι-phone 48+... Στις εξετάσεις έγραψα τόσο καλά που με ζητάνε να πάω και τον Σεπτέμβρη.... Δεν είχα internet για 3-4 μέρες και είπα να κάτσω λίγο με την οικογένεια μου..εντάξει καλά άτομα μου φάνηκαν. Καλά μιλάμε έμεινα αναδυ.. αβναδ.. ανδαν.. ΜΑΛΆΚΑΣ Γυναίκα σε γύφτο στη θάλασσα: Πατάτε; Όχι... Kαρεκλε και γλαστρε ... Αυτό που όταν δεν πας εσύ στο βουνό, έρχεται το βουνό σε εσένα , βγαίνει και σε θάλασσα ? Είδα ένα λούτρινο αρκουδάκι σε μια βιτρίνα 140€.. κάτσε να φύγω λέω, ζωντανό θα 'ναι... Βλήματα έχουμε πολλά, αν είχαμε και κανόνια, θα ήμασταν υπερδύναμη...!!! Γιατρέ με πονάει το γόνατό μου. Να το κατουρήσεις και να του βάλεις σκόρδο στουμπισμένο. Γιαγιά, βγες από τη γραμμή...

Via




 katopartali

.

Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment