ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ: Η αντίδραση της Τρικαλιώτη όταν έμαθε πως ΔΕΝ μπορεί να κάνει παιδιά!


Share/Bookmark
Πρόκειται για έναν απίστευτο άνθρωπο....

Θετικό, με παιδεία και μια αίσθηση αγνού που την έχω μοιραστεί μαζί της σε διάφορα παιδιά πάρτι όπου και έχει τύχει να συναντηθούμε. Τόσο η Πέγκυ αλλά ακι ο άντρας της είναι παιδιά σπάνια. Σήμερα είναι μητέρα και τρισευτυχισμένη. Όμως η Πέγκυ Τρικαλιώτη πέρασε τον δικό της Γολγοθά… Η ηθοποιός μίλησε στο Joy στο Mega για τη στιγμή που ο γιατρός της, μετά από εξετάσεις που είχε κάνει, την ενημέρωσε πως δεν μπορεί να κάνει παιδιά: «Ήμουν στο αυτοκίνητο με τον σύζυγό μου, που τότε ήμασταν λίγο καιρό μαζί και χτυπάει το τηλέφωνό μου. Ο γιατρός μου λέει, συγγνώμη που θα στο πω αλλά τέλειωσε το δικό σου θέμα. Δεν μπορείς να κάνεις παιδί… Εμείς τότε ούτε καν προσπαθούσαμε αφού ήμασταν λίγο καιρό μαζί. Του είπα να σταματήσει το αυτοκίνητο και βγήκα έξω στους δρόμους… άρχισα να τρέχω και να κλαίω… δεν ξέρω γιατί αντέδρασα έτσι, με φυγή… ήθελα ίσως να φύγω από αυτή τη κατάσταση, να ανοίξω μια πόρτα να μπω σε άλλο «δωμάτιο».

Ωστόσο μερικά χρόνια μετά, η Πέγκυ Τρικαλιώτη είχε ένα ακόμα τηλέφωνο που αυτή τη φορά ήταν πολύ ευχάριστο: «όταν με πήρε η κοπέλα από το ιατρείο ήμουν σπίτι, μόλις μου είπε πως ήμουν έγκυος ένιωσε πω ήθελα να μείνω ακίνητη , χωρίς καν να αναπνέω για 9 μήνες. Να κάτσω έτσι ώστε να κρατηθεί το μωρό»

Via




 katopartali

.

Share on Google Plus

About senariografos

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment