Βίντεο: Ένταση με οδηγό λεωφορείου στη Χαλκίδα για το κλείσιμο της παλιάς γέφυρας!


Share/Bookmark
Μεγάλη ένταση και κυκλοφοριακό κομφούζιο, δημιουργήθηκε νωρίς το πρωί της Τετάρτης, στο κέντρο της Χαλκίδας όταν έκλεισε η παλιά γέφυρα και απαγορεύτηκε η κυκλοφορία από τους άνδρες του Λιμεναρχείου…

Την ώρα που…

έκλεινε η γέφυρα, ένας οδηγός Αστικού ΚΤΕΛ που μετέφερε μαθητές και έκανε καθημερινά το δρομολόγιο Χαλκίδα – Δροσιά, βγήκε εκτός ορίων και άρχιζε να φωνάζει εναντίον του Λιμενάρχη, ενώ κατέβηκε από το λεωφορείο και διαμαρτυρήθηκε έντονα λέγοντας χαρακτηριστικά: »Που θα πάνε όλοι αυτοί, φωνάξτε τον Λιμενάρχη, εγώ θα κλείσω την κυκλοφορία…Θα αφήσετε για 10 λεπτά, τα παιδιά του σχολείου να ταλαιπωρηθούν, λίγο ντροπή ρε παιδιά!»

Πριν εκτροχιαστεί η κατάσταση, επενέβησαν οι ψυχραιμότεροι και το επεισόδιο έλαβε τέλος. Η ταλαιπωρία των οδηγών ήταν μεγάλη και δεν ήταν η μοναδική στιγμή έντασης που σημειώθηκε. Πηγή: eviazoom.gr

Via




 katopartali

.




...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment