Ντεπαρντιέ: Σκότωσα δυο λιοντάρια στην Αφρική


Share/Bookmark
Ότι σκότωσε δυο λιοντάρια σε ταξίδι του στην Αφρική υποστήριξε ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ...Συγκεκριμένα ο ηθοποιός δήλωσε στο γαλλικό περιοδικό So Film: "Σκότωσα δυο λιοντάρια και καταλαβαίνω γιατί το λιοντάρι είναι ο βασιλιάς της ζούγκλας. Ήμουν σε αυτοάμυνα".Πρόσθεσε επίσης "Φαντάσου να οδηγείς και να χαλάει η μηχανή. Βγαίνεις έξω και στο δρόμο σου βρίσκονται αυτά τα ζώα. Πυροβολείς απλά για να τα τρομάξεις. Αυτά δεν μετακινούνται. Δεν ήμουν εκεί για κυνήγι. Ήμουν στην Αφρική για την Αφρική". Πηγή

Via




 katopartali

.




...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment