12 αξιολάτρευτες φωτογραφίες κατοικιδίων που μεγάλωσαν


Share/Bookmark
Ένα διαφορετικό αφιέρωμα «Τότε και τώρα» που θα καταλάβουν όσοι μεγάλωσαν με έναν τετράποδο φίλο. Ο Ozzy την Άνοιξη του 2003 και του 2013” Το Beagle μου έγινε 16 ετών σήμερα. Την έχω από τότε που γεννήθηκε” Ο αδερφός μου και η γάτα μου το 1993 και το 2014. 21 χρόνια αργότερα” Η μέρα που πήραμε το κουτάβι μας και 11 χρόνια αργότερα” Ο σκύλος μου κι εγώ, με 15 χρόνια διαφορά. Η μέρα που γνωριστήκαμε, και η μέρα που είπαμε αντίο” 15 χρόνια: Ο ένας πάχυνε και ο άλλος πήρε νέα γυαλιά” 10 χρόνια και δεν έχει αλλάξει τίποτα” Ο γάτος μου στην αγαπημένη του καρέκλα ως μωρό και λιγότερο από έναν χρόνο αργότερα” Ίδια πόζα μέσα στα χρόνια” Ο καλύτερος μου φίλος” 12 χρόνια φιλίας” Με το αγαπημένο της παιχνίδι, τότε και τώρα” otherside.gr

Via




 katopartali

.




...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment