Ούτε τιμόνι, ούτε πεντάλ, ούτε και… οδηγός. Το αυτοκίνητο που πηγαίνει μόνο του στο δρόμο, είναι γεγονός και όχι μια εικόνα φουτουριστικής ταινίας.
Η Google παρουσίασε το πρώτο από τα 100 δοκιμαστικά μοντέλα της και πρόκειται για ένα αυτοκίνητο… σπιρτόκουτο που μπορεί να πιάσει μέχρι 40 χλμ/ώρα. Η εταιρεία εδώ και πολλά χρόνια δοκιμάζει καθημερινά αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες, διαθέτουν εξοπλισμό προήγησης και υπολογιστές που καθορίζουν εκείνοι την πορεία του αυτοκινήτου. Η δυνατότητα ελέγχου από τον άνθρωπο παρέχεται με το πατήσει το κουμπί έκτακτης ανάγκης. Επί του παρόντος ο έλεγχος διατηρείται σε χειροκίνητη μορφή, καθώς η εταιρεία οφείλει να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία στην Καλιφόρνια, εκεί όπου γίνονται οι δοκιμές.
Οπως σημειώνει ο Κρις Ούρμσον, διεθυντής του προγράμματος της Google: «Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την αλλαγή νοοτροπίας σε εκατομμύρια ανθρώπους».
Η αλήθεια είναι ότι οι μέχρι τώρα δοκιμές έχουν δείξει πως οι εθελοντές είναι αρκετά νευρικοί γνωρίζοντας πως δεν έχουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου και καλούνται να υποταχθούν στις… βουλές ενός υπολογιστή. Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι διθέσιο, το μέγιστο που μπορεί να πιάσει είναι τα 40 χλμ/ώρα και μέσω των αισθητήρων μπορεί να προσδιορίσει την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται, αλλά και να… δει αρκετές εκατοντάδες μέτρα από το σημείο που κινείται. A First Drive - YouTube
var ytcsi = {gt: function(n) {n = (n || '') + 'data_';return ytcsi[n] || (ytcsi[n] = {tick: {},span: {},info: {}});},tick: function(l, t, n) {ytcsi.gt(n).tick[l] = t || +new Date();},span: function(l, s, n) {ytcsi.gt(n).span[l] = (typeof s == 'number') ? s :+new Date() - ytcsi.data_.tick[l];},info: function(k, v, n) {ytcsi.gt(n).info[k] = v;}};ytcsi.perf = window.performance || window.mozPerformance ||window.msPerformance || window.webkitPerformance;ytcsi.tick('_start', ytcsi.perf ? ytcsi.perf.timing.responseStart : null);if (document.webkitVisibilityState == 'prerender') {ytcsi.info('prerender', 1);document.addEventListener('webkitvisibilitychange', function() {ytcsi.tick('_start');}, false);}
Via
Η Google παρουσίασε το πρώτο από τα 100 δοκιμαστικά μοντέλα της και πρόκειται για ένα αυτοκίνητο… σπιρτόκουτο που μπορεί να πιάσει μέχρι 40 χλμ/ώρα. Η εταιρεία εδώ και πολλά χρόνια δοκιμάζει καθημερινά αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες, διαθέτουν εξοπλισμό προήγησης και υπολογιστές που καθορίζουν εκείνοι την πορεία του αυτοκινήτου. Η δυνατότητα ελέγχου από τον άνθρωπο παρέχεται με το πατήσει το κουμπί έκτακτης ανάγκης. Επί του παρόντος ο έλεγχος διατηρείται σε χειροκίνητη μορφή, καθώς η εταιρεία οφείλει να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία στην Καλιφόρνια, εκεί όπου γίνονται οι δοκιμές.
Οπως σημειώνει ο Κρις Ούρμσον, διεθυντής του προγράμματος της Google: «Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την αλλαγή νοοτροπίας σε εκατομμύρια ανθρώπους».
Η αλήθεια είναι ότι οι μέχρι τώρα δοκιμές έχουν δείξει πως οι εθελοντές είναι αρκετά νευρικοί γνωρίζοντας πως δεν έχουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου και καλούνται να υποταχθούν στις… βουλές ενός υπολογιστή. Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι διθέσιο, το μέγιστο που μπορεί να πιάσει είναι τα 40 χλμ/ώρα και μέσω των αισθητήρων μπορεί να προσδιορίσει την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται, αλλά και να… δει αρκετές εκατοντάδες μέτρα από το σημείο που κινείται. A First Drive - YouTube
var ytcsi = {gt: function(n) {n = (n || '') + 'data_';return ytcsi[n] || (ytcsi[n] = {tick: {},span: {},info: {}});},tick: function(l, t, n) {ytcsi.gt(n).tick[l] = t || +new Date();},span: function(l, s, n) {ytcsi.gt(n).span[l] = (typeof s == 'number') ? s :+new Date() - ytcsi.data_.tick[l];},info: function(k, v, n) {ytcsi.gt(n).info[k] = v;}};ytcsi.perf = window.performance || window.mozPerformance ||window.msPerformance || window.webkitPerformance;ytcsi.tick('_start', ytcsi.perf ? ytcsi.perf.timing.responseStart : null);if (document.webkitVisibilityState == 'prerender') {ytcsi.info('prerender', 1);document.addEventListener('webkitvisibilitychange', function() {ytcsi.tick('_start');}, false);}
Via
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου