Αστείες κουβέντες


Share/Bookmark
σε κουβεντα να βρισκόμαστε... Μάνα με παράτησε για μια άλλη... Μη στεναχωριέσαι παιδί μου...έλα να φάμε..! Τι μαγείρεψες..; Χυλοπίτες... Μια εφημερίδα θα΄ θελα Ποια ?..... Δεν με νοιάζει. Τα τζάμια θα καθαρίσω ... Με είπε γκέι. Και τι του είπες; Καλέ τι να πω στο μανάρι;; Βγήκα βόλτα με την μηχανή και, περίεργο. Όλη η Αθήνα μύριζε κατρουλιλα. Φίλε, ξέχασα να σου πω. Το πρωί , ο σκύλος σου κατούρησε το κράνος... Τι καρούμπαλο είναι αυτό ρε; Με χτύπησαν τα παπούτσια μου... Στο κεφάλι; Αφού εκεί μου τα πέταξε η κάργια...!! Θα σε πάρω τηλ μετά την δουλειά... Πότε δηλαδή? Τι να σου πω? Με τον νέο νόμο σταματάω στα 67... Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σεξουαλική σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία... Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε... Μάνα η μπέμπα άρχισε φρουτόκρεμα. Μπράβο! Μια και το πες, ο γιος της Κυρα-Άννας έφαγε όλα τα λεφτά του στα φρουτάκια στα καζίνο! Πρόσεχε γιε μου. Λέω να κάνω αρακά, πως τον τρως; Με το ζόρι..... Δηλαδή Αντώνη, πρωτογενές πλεόνασμα έχουμε; Έχουμε! Ε τότε πάρε μου ένα γλειφιτζούρι......... Έχεις δίκιο! Έχεις δίκιο! Έχεις δίκιο! Τι λες ρε; Προετοιμάζομαι για τον καυγά με τη γυναίκα μου! Της είπα χίλιες φορές ότι είναι όμορφη, καμιά αντίδραση Ε και; Μια φορά την είπα χοντρή και το θυμάται ακόμη. i-diadromi

Via
Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment