Αστροναύτης φωτογραφίζει τη Γάζα από το Διάστημα και λυγίζει: «Η πιο θλιβερή φωτογραφία μου μέχρι στιγμής»


Share/Bookmark
Ο Γερμανός αστροναύτης Αλεξάντερ Γκερστ απαθανάτισε τις ρουκέτες που πετούν πάνω από τη Γάζα και το Ισραήλ από την έδρα του στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.

Ανέβασε στο Twitter τη φωτογραφία με το εξής σχόλιο: «Αυτή είναι η πιο θλιβερή φωτογραφία που έχω τραβήξει μέχρι στιγμής. Φαίνονται οι εκρήξεις και οι ρουκέτες πάνω από τη Γάζα και το Ισραήλ». Πηγή

Via




 katopartali

.




...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment