ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Η μικρή αδερφή της μέλλουσας συζύγου


Share/Bookmark
Άντρας αποκαλύπτει την περιπέτεια του... Είμαστε ήδη 2 χρόνια μαζί με την κοπέλα και αποφασίσαμε να παντρευτούμε. Οι γονείς μου βοήθησαν όσο μπορούσαν και όλοι μου οι φίλοι μου έλεγαν πως είναι πολύ καλή ιδέα.

Η κοπέλα μου; Είναι ένα όνειρο! Αλλά υπάρχει κάτι που με
ενοχλεί! Αυτότο κάτι είναι η μικρή της αδερφή. Η μέλλουσα κουνιάδα μου είναι 20 χρονών, φοράει κολλητά σουπερ μίνι και στενές κοντές μπλούζες. Σκύβει πάντοτε μπροστά και είχα την ευτυχία πολλές φορές να δω τον εσωτερικό της κόσμο. Ποτέ δεν το έκανε μπροστά σε κάποιον άλλον! Μια μέρα μου τηλεφωνεί και μου ζητάει να πάω σπίτι τους και να δω τις προσκλήσεις του γάμου. Όταν έφτασα ήταν μόνη. Μου ψιθύρισε ότι σύντομα παντρεύομαι και έχει αισθήματα για μένα εδώ και καιρό και οτί δεν νομίζει ότι μπορεί να τα ξεπεράσει. Μου είπε ότι ήθελε μανιασμένα να κάνει έρωτα μαζί μου μια φορά πριν παντρευτώ την αδερφή της. Σοκαρίστηκα και δεν μπορούσα να πω λέξη… Αυτή είπε ότι πάει στην κρεβατοκάμαρα και αν ήθελα και εγώ να πάω επάνω. Πάγωσα και την κοιτούσα να ανεβαίνει τις σκάλες. Έμεινα εκεί για μια στιγμή και μετά έτρεξα στην πόρτα. Την άνοιξα και περπάτησα προς το αμάξι. Ο μέλλον πεθερός μου στεκόταν απέξω και με δάκρυα στα μάτια με αγκάλιασε και είπε: Χαίρομαι που πέρασες αυτό το μικρό τεστ και είμαι σίγουρος ότι η κόρη μου δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερον άντρα. Καλώς ήρθες στην οικογένεια, γιε μου! Ηθικό δίδαγμα: ΝΑ ΦΥΛΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ Κ….Σ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ! tsantiri.gr

Via




 katopartali

.




...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment