Χωρισμός Σκορδά – Λιάγκα: Μίλησε με την Σκορδά το σαββατοκύριακο η Τσιμτσιλή; Τι είπε για τα προβλήματα στη σχέση του ζευγαριού;


Share/Bookmark
Εγώ ασχέτως του τι μπορεί να ξέρω σε προσωπικό επίπεδο...»,,, Ο χωρισμός Σκορδά – Λιάγκα ήταν από τα κεντρικά θέματα των πρωινών ψυχαγωγικών εκπομπών και οι παρουσιαστές, έκαναν τα σχόλια τους πάνω στη σχέση του ζευγαριού που οδηγήθηκε στο τέλος της. Η Σταματίνα Τσιμτσιλή γνωρίζει αρκετά χρόνια τη Φαίη Σκορδά και ανέφερε στον αέρα της εκπομπής σχετικά με τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα: Εγώ ασχέτως του τι μπορεί να ξέρω σε προσωπικό επίπεδο γιατί μπορεί να έχω μιλήσει και με τη Φαίη αυτό το σαββατοκύριακο μετά την ανακοίνωση – που εμένα προσωπικά με εξέπληξε. Ήξερα, φανταζόμουν ότι μπορεί να υπήρχαν προβλήματα. Ένιωθα ότι μπορούσε να βρεθεί μια λύση. Το σημαντικό για εμένα είναι ότι αυτό το ζευγάρι γνωρίστηκε, ερωτεύτηκε, απέκτησε παιδιά, πέτυχε επαγγελματικά, όντας παντρεμένοι και αυτό είναι που το κάνει πιο δύσκολο, ότι τώρα πρέπει πάλι μέσα στα φώτα να χωρίσουν και να εξηγήσουν ή να μην εξηγήσουν. Όπως και αν έχει εμείς ευχόμαστε αυτό το ζευγάρι σε αυτή τη νέα φάση ζωής τους αν και είναι χωρισμένοι να παραμείνουν ενωμένοι για τα παιδάκια τους και να έχουν μια ομαλή μετάβαση».

Via

katopartali.blogspot.gr
Share on Google Plus

About senariografos

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment