Δώσε κι' άλλες ατάκες μάστοραααα...


Share/Bookmark
Ελλάδα για πάντα...

Όταν πίνεις, μεθάς. Όταν μεθάς, νυστάζεις. Όταν νυστάζεις, πέφτεις για ύπνο. Όταν πέφτεις για ύπνο, δεν αμαρτάνεις. Όταν δεν αμαρτάνεις, πηγαίνεις στον παράδεισο. Οπότε... ας μεθύσουμε όλοι για να πάμε στον παράδεισο.

Κούκλα σε κάνει το ποτό! -Μα δεν πίνω... -Πίνω όμως εγώ!

Κάποτε μου είπες πως θα σκότωνες όποιον με πλήγωνε. Τι έγινε; Αυτοκτόνησες;

Aφού το βράδυ θα ξανακοιμηθώ στο κρεβάτι μου, γιατί να το στρώσω;;;

Πρόσεχε τις σκέψεις σου, γίνονται λόγια. Πρόσεχε τα λόγια σου, γίνονται πράξεις. Πρόσεχε τις πράξεις σου, γίνονται συνήθειες. Πρόσεχε τις συνήθειες σου, γίνονται χαρακτήρας. Πρόσεχε το χαρακτήρα σου, γιατί γίνεται η μοίρα σου

Εξεταστική... Κοιτάς ψηλά για φώτιση, κάτω από απογοήτευση, και δεξιά-αριστερά για καμιά πληροφορία...

Θέλω 6 μήνες διακοπές, δυο φορές τον χρόνο!!!

Σε παρακαλώ Θεέ μου. Άφησέ με να σου αποδείξω ότι τα λεφτά του ΛΟΤΤΟ δε θα χαλάσουν το χαρακτήρα μου!

ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ ...ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ/Η

Παει ενας Μαυρος σε ενα Club και ενω ολοι χορευουν κανονικα, γινεται διακοπη ρευματος... Ο ιδιοκτητης του club φωναζει δυνατα "Black OUT!!"... και ο μαυρος με απορία λεει: "Why only me???"

Via

katopartali.blogspot.gr
Share on Google Plus

About senariografos

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment