Οι 15 μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ πρώτου και δεύτερου παιδιού


Share/Bookmark
πόσο διαφέρει ο τρόπος που μεγαλώνει το δεύτερο από το πρώτο παιδί.

Με τον ερχομό του δεύτερο παιδιού της, η μαμά-blogger Carisa Miller μπορεί πλέον να καταγράψει με βεβαιότητα πόσο διαφέρει ο τρόπος που μεγαλώνει το δεύτερο από το πρώτο παιδί, πώς νιώθει η μαμά κάθε φορά και πώς αλλάζει η οικογένεια, στα 15 πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα. Ο ερχομός

Πρώτο παιδί: Όταν απέκτησα το πρώτο μου παιδί, οι φίλοι και οι συγγενείς το γιόρτασαν σα να μην είχε γεννήσει άλλη γυναίκα μέχρι τότε. Με πλημμύρισαν με δώρα και με φρόντιζαν, στο δωμάτιο του μαιευτηρίου έκαναν ούρα, μεγαλύτερη και από την ουρά των εισιτηρίων για το Βατικανό. Και με τόσες γλάστρες έξω από το δωμάτιο... άνοιγα και ανθοπωλείο!

Δεύτερο παιδί: Εεε... πού πήγαν όλοι; Τα ντοκουμέντα

Πρώτο παιδί: Οι φωτογραφίες ξεκίνησαν πριν ακόμα φουσκώσει η κοιλιά μου και συνεχίστηκαν σε εβδομαδιαία -αν όχι ημερήσια- βάση, και τουλάχιστον για τα δύο πρώτα χρόνια της κόρης μου.

Δεύτερο παιδί: Όσες φωτογραφίες έβγαλα ως έγκυος στο δεύτερο παιδί, έλαβαν χώρα λίγο πριν γεννήσω, όταν αποφασίσαμε πως θα έπρεπε να βγάλουμε μερικές ως απόδειξη ότι πράγματι το παιδί είναι δικό μου. Οι ασθένειες

Πρώτο παιδί: Το παιδί δεν είχε ούτε συνάχι για τον πρώτο χρόνο της ζωής του.

Δεύτερο παιδί: Λόγω του ότι η μεγαλύτερη αδερφή της αρρώσταινε διαρκώς στον παιδικό σταθμό, στο μωρό έτρεχε η μύτη ήδη από την πρώτη εβδομάδα γέννησής του. Μας βλέπει να ερχόμαστε με τον ορό από το μπάνιο και χρειάζεται να την κρατάμε 3 άτομα για να της βάλουμε. Διαχείριση χρόνου

Πρώτο παιδί: Δεν είχα χρόνο να κάνω οτιδήποτε άλλο παρά να φροντίζω το μωρό. Οι βόλτες του λάμβαναν χώρα με μεγάλη προσοχή στους χρόνους, για να μην διαταραχτεί ο ύπνος της και δεν μπορούσα να δεσμευτώ σε οποιοδήποτε πρόγραμμα, χωρίς να έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι μπορεί και να χρειαζόταν να το ακυρώσω.

Δεύτερο παιδί: Δεν μπορώ να διανοηθώ το πώς ένιωθα να μην παίρνω ανάσα με ένα μόνο παιδί και παρόλο που συνεχίζω να θεωρώ τον μεσημεριανό ύπνο σημαντικό για το μωρό, θα ήταν αδύνατο για εμένα να σταματήσω τον κόσμο να γυρίζει προκειμένου να φροντίζω πάντα την κάθε του ανάγκη. (Με την λέξη «κόσμο» αναφέρομαι στη μεγάλη μου κόρη, με την λέξη «γυρίζει» εννοώ στριφογυρίζει). Θηλασμός

Πρώτο παιδί: Πίστευα ειλικρινά ότι το στήθος μου θα επανερχόταν μετά τον θηλασμό.

Δεύτερο παιδί: Έχω χάσει κάθε ελπίδα. Αλλά συνεχίζω να ελπίζω στην επαναφορά της κοιλιάς μου. Ανταπόκριση

Πρώτο παιδί: Τρέχαμε πανικόβλητοι κάθε φορά που ξυπνούσε κλαίγοντας.

Δεύτερο παιδί: Τρέχουμε πανικόβλητοι κάθε φορά που ξυπνά κλαίγοντας για να μην ξυπνήσει την αδερφή της. Καθαριότητα

Πρώτο παιδί: Το μωρό άλλαζε από πάνω μέχρι κάτω με την πρώτη σταγόνα λεκέ που θα βλέπαμε πάνω του.

Δεύτερο παιδί: Ο λεκές θα σκουπιστεί με υγρομάντηλο, ή με άλλο μέρος του ρούχου της ή με δικό μου ρούχο ή θα τριφτεί με τον αντίχειρα και αν της έχουν πέσει ψίχουλα απλά θα την τινάξω στον αέρα για να πέσουν στο πάτωμα. Με λίγα λόγια, χρησιμοποιώ όποια μέθοδο καθαριότητας είναι διαθέσιμη και εύκαιρη την στιγμή εκείνη. Το ίδιο ισχύει βέβαια πλέον και για τη μεγάλη αδερφή της. Η εκθετική αύξηση των πλυντηρίων και του σιδερώματος είναι ένα από τα μεγάλα σοκ που έρχονται μαζί με το δεύτερο παιδί. Ανάπτυξη

Πρώτο παιδί: Κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να ενθαρρύνουμε την μηχανική και περιπατητική της ανάπτυξη και επιβραβεύαμε κάθε της προσπάθεια.

Δεύτερο παιδί: Γνωρίζοντας τι σημαίνει να έχεις ένα μωρό που αρχίζει να περπατά στο σπίτι, έχουμε βάλει προστατευτικά κάγκελα παντού. Γιατί μου είναι αδύνατο να τρέχω ταυτόχρονα πίσω από δύο πιτσιρίκια. Όταν το μωρό θα αρχίσει να τρέχει θα πρέπει να σκεφτώ σοβαρά ποιο από τα δύο παιδιά θα θυσιάζω για να κυνηγάω το άλλο. Ασφάλεια

Πρώτο παιδί: Είχαμε βάλει κάθε πιθανή προστασία που μπορεί να έχει ένα σπίτι με μωρό.

Δεύτερο παιδί: Τι πιστεύετε ότι είναι πιο επικίνδυνο για ένα μωρό: Ένα σπίτι ή ένα 3χρονο; Το δεύτερο μωρό μου μπορεί να σκαρφαλώνει την σκάλα με άνεση, τη στιγμή που η μεγάλη αδερφή της τής βάζει εμπόδια. Ζεστασιά

Πρώτο παιδί: Ήθελα να την κρατάω όλη την ώρα -ήταν το πρώτο μου. Όταν κοιμόταν πάνω μου ένιωθα την απόλυτη ευτυχία και είχα τον χρόνο να την χαϊδολογάω κάθε λίγο και λιγάκι, κατά την διάρκεια της ημέρας.

Δεύτερο παιδί: Θέλω να την κρατάω όλη την ώρα -είναι το τελευταίο μου. Σπάνια κοιμάται πάνω μου γιατί η αδερφή της δεν νοείται να με βλέπει να μένω ποτέ ακίνητη. Παραγωγικότητα

Πρώτο παιδί: Κάθε Σαββατοκύριακο κάναμε όλοι μαζί δουλειές για το σπίτι, ενώ πολύ συχνά πηγαίναμε εκδρομές. Ήμασταν δύο -ο μπαμπάς και εγώ- και μία, και τίποτα δεν μπορούσε να μας εμποδίσει να κάνουμε ό,τι θέλουμε.

Δεύτερο παιδί: Διαίρει και βασίλευε. Χρειάστηκαν μερικά ταξίδια για να το καταλάβω. Αναπόφευκτα, ο ένας από τους δύο θα πρέπει να τρέξει τη μεγάλη για «κακά», ενώ ο άλλος θα περιμένει στο πεζοδρόμιο δίνοντας γάλα στο μωρό. Αυτό, φυσικά, δεν αφήνει πολλά περιθώρια για να κάνουμε πολλά πράγματα ως οικογένεια. Και τώρα που το σκέφτομαι, συνειδητοποιώ ότι κατά την διάρκεια της εβδομάδας, όλες τις δουλειές που πρέπει να γίνουν τις κάνω μόνη μου με τα δύο κορίτσια. Μισό λεπτό, αυτό δεν είναι δίκαιο! Οργάνωση

Πρώτο παιδί: Το σπίτι είχε γεμίσει με αξεσουάρ και παιχνίδια του μωρού. Είχα κατενθουσιαστεί όταν άρχισε να μεγαλώνει και να μαζεύουμε όλα τα βρεφικά είδη, το πάρκο, το ριλάξ, το γυμναστήριο κ.λ.π., μέχρι που συνειδητοποίησα ότι τα μεγαλύτερα παιδιά έχουν μεγαλύτερα παιχνίδια.

Δεύτερο παιδί: Στο σπίτι βρίσκει πλέον κανείς ελάχιστα πράγματα ενηλίκων. Κυριαρχούν τα μεγάλα πλαστικά κουτιά που συγκεντρώνουν παιχνίδια. Προνόμια

Πρώτο παιδί: Είχε το προνόμιο της αμέριστης προσοχής μου. Κάτι πολύ σημαντικό, καθώς δεν είχα ιδέα τι έκανα.

Δεύτερο παιδί: Έχει το προνόμιο της εμπειρίας μου. Σημαντικό γιατί τις υπόλοιπες ώρες πρέπει να εξηγώ στην αδερφή της γιατί δεν έχει πια την αμέριστη προσοχή μου. Επίπτωση στην ζωή μου

Πρώτο παιδί: Το σοκ του να γίνεσαι γονιός είναι τεράστιο και το να συνειδητοποιείς ότι δεν υπάρχει επιστροφή είναι τουλάχιστον τρομακτικό. Είναι σα να κατάπια έναν ογκόλιθο και πήδηξα από μια γέφυρα.

Δεύτερο παιδί: Τα παραπάνω επί δύο. Αγάπη

Πρώτο παιδί: Για πρώτη φορά στην ζωή μου ένιωσα την αγάπη με τόσο πανίσχυρο τρόπο.

Δεύτερο παιδί: Για πρώτη φορά στην ζωή μου ένιωσα την αγάπη με τόσο πανίσχυρο τρόπο, ξανά. (ξέρω, ίσως ακούγεται υπερβολικά συναισθηματικό, αλλά έτσι ακριβώς είναι).

mama365

Via

katopartali.blogspot.gr
Share on Google Plus

About senariografos

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment