12 ζώδια αναζητούν…


Share/Bookmark
Μικρές αγγελίες...

ΚΡΙΟΣ

Ζωντανός, σέξι, αθλητικός και μετριόφρων τύπος αναζητάει ανοιχτόμυαλο/η, αξιοθαύμαστο/η σύντροφο. Θα είμαι ο καλύτερος/η που είχες ποτέ. Στείλε μου τα μεγέθη σου. ΤΑΥΡΟΣ

Σταθερός/ή, πρακτικός/ή, αισθησιακός τύπος αναζητάει προσγειωμένο/η σύντροφο για γάμο όπως του Μπαμπά και της Μαμάς. Μου αρέσει το φαγητό, τα παιδιά και το παζάρι. Στείλε μου συστατικές επιστολές. ΔΙΔΥΜΟΙ

Λαμπερός/ή, αστείος/α, ομιλητικός/ή, νεανικός/ή, ανδρόγυνος/η, αναζητάει σχέση με τρεις ή τέσσερις πραγματικά έξυπνους ανθρώπους. Η επικοινωνιακή ικανότητα είναι εκ των ουκ άνευ. Στείλε μου ευφυολογήματα. ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Έχεις κουραστεί με τις μοντέρνες σχέσεις; Είμαι παλιομοδίτης/παλιομοδίτισσα, μου αρέσει το σπίτι, είμαι ευαίσθητος/η, μπορώ να σε φροντίσω, είμαι εξπέρ στην κουζίνα, θέλω να ριζώσω κάπου και να δημιουργήσω οικογένεια. Αναζητώ συναισθηματική αμοιβαιότητα και αλληλοκατανόηση. Στείλε μου οικογενειακές φωτογραφίες. ΛΕΩΝ

Τυχερέ/ή! Είμαι μεγαλειώδης, γκλάμορους, μοναδικός/ή και διαθέσιμος να πρωταγωνιστήσω στην πιο ρομαντική ιστορία της ζωής σου. Πρέπει να είσαι πιστός/ή, υπάκουος/η, και καταδεκτικός/ή, αλλιώς θα αρχίσω να ψάχνομαι αλλού. Στείλε μου φάκελο με γραμματόσημο να σου στείλω υπογεγραμμένη μια φωτογραφία μου. ΠΑΡΘΕΝΟΣ

Εργατικός/ή, ικανός/ή, εξυπηρετικός/ή άντρας/γυναίκα αναζητάει πιστό/ή και υγιή σύντροφο. Κανένα ελάττωμα δεν αποτελεί εμπόδιο – θα σε βοηθήσω να το διορθώσεις. Οι λεπτομέρειες θα σου σταλούν με email επειδή οι αγγελίες κοστίζουν ακριβά. Στείλε μου αποτελέσματα εξετάσεων. ΖΥΓΟΣ

Αν λαχταράς αγάπη είμαι εκλεπτυσμένος/η, εύγλωττος/η εραστής/ερωμένη που επιθυμεί να σε κάνει ευτυχισμένο/η κάνοντας τα πιο τρελά σου όνειρα πραγματικότητα. Επιθυμώ την πλήρη σου αφοσίωση, αλλά αν δεν γίνεται θα δείξω κατανόηση. Στείλε μου ένα διαμάντι. ΣΚΟΡΠΙΟΣ

Άτομο με πάθος, ένταση, βάθος και δοτικότητα αναζητάει μονογαμική σχέση για όλη του/της τη ζωή ακόμα και πέραν αυτής. Απάντησέ μου αν με χρειάζεσαι για να σε βοηθήσω να ξαναρχίσεις τη ζωή σου-κανένα πρόβλημα δεν είναι άλυτο. ΤΟΞΟΤΗΣ

Είμαι περαστικός/ή, αλλά μπορούμε να τα ξαναπούμε. Έξυπνος/η διαβασμένος/η, εύστροφος/η, μοντέρνος/α και πνευματώδης επιθυμεί να διευρύνει τους ορίζοντές του/της με έναν/μία σύντροφο/μαθητή/τρια. ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Πιθανόν να μην απαντήσεις στην αγγελία μου αλλά τουλάχιστον προσπάθησα. Μορφωμένος/η, φιλόδοξος/η, αξιόπιστος/η επαγγελματίας, αναζητάει διαρκή, σταθερή και νόμιμη δέσμευση με το άλλο συμβαλλόμενο μέλος. Στείλε μου βιογραφικό. ΥΔΡΟΧΟΟΣ

Εντελώς ανεξάρτητος/η, ιδιοφυΐα, πολιτικά ορθός/ή, εξπέρ στην τεχνολογία και τα κομπιούτερ αναζητάει φίλο/εραστή-φίλη/ερωμένη για ενθουσιώδη σχέση. Επιθυμώ να διατηρώ την ελευθερία μου και τις αποστάσεις μεταξύ μας. Στείλε μου τον αστυνομικό σου φάκελο. ΙΧΘΥΕΣ

Είσαι το άλλο μου μισό; Είμαι δημιουργικός/ή, συμπονετικός/ή, περίεργος/η, πνευματικό ον, λίγο ταλαιπωρημένος/η κι αναζητάω μια υπερβατική ένωση με κάποιον/α όμοιο/α. Η ηλικία σου, η οικονομική σου κατάσταση, η φυλή σου, το φύλο σου, ή οι καταχρήσεις που κάνεις δεν με ενδιαφέρουν. Στείλε μου όνειρα.

Via

katopartali.blogspot.gr
Share on Google Plus

About senariografos

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment