Αστείες φράσεις που έχουν ειπωθεί


Share/Bookmark
Μερικές αστείες φράσεις που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς... Αν προσπαθήσεις να αποτύχεις και τα καταφέρεις δεν σημαίνει ότι πέτυχες;"

Είναι τόσο αργός που αν έτρεχε μόνος του θα ερχόταν δεύτερος" Αν κάποιος με πολλαπλές προσωπικότητες θέλει να αυτοκτονήσει θεωρείται κατάσταση ομηρίας;" Αν πάρεις έναν άντρα από την ανατολή και τον γυρίσεις γύρω από τον εαυτό του θα αποπροσανατολιστεί;"

Σε πραγματική συζήτηση στο Αγγλικό κοινοβούλιο ο Ουίνστον Τσόρτσιλ έχει φτάσει μεθυσμένος και μια βουλευτής του λέει: "κύριε είστε μεθυσμένος! Ναι αλλά εσύ είσαι άσχημη και εγώ αύριο θα είμαι ξεμέθυστος..." Δανείσου λεφτά από κάποιον απαισιόδοξο ποτέ δεν τα περιμένει πίσω..." Ή θα φύγουν αυτές οι κουρτίνες ή εγώ..." Όσκαρ Ουάιλντ, λίγο πριν πεθάνει... Αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα θα ήταν παράνομες..." Όταν μιλάς στον Θεό είναι προσευχή όταν ο Θεός σου μιλάει είναι σχιζοφρένεια.." Κανείς

δεν ενδιαφερόταν για αυτό που έκανα μέχρι που σταμάτησα να το κάνω..."

πυρηνικός φυσικός τουΤσερνομπίλ στον ψυχολόγο του... Όποιος θυμάται το χθεσινό πάρτι δεν ήταν εκεί..." Ο άνθρωπος είναι προκαθορισμένο να έχει ελεύθερη θέληση..." Απαισιόδοξος είναι αυτός που ανάμεσα σε δύο κακά διαλέγει και τα δύο..." Ποιος λέει ότι τίποτα δεν είναι απίθανο, εγώ δεν κάνω τίποτα σχεδόν όλη μου τη ζωή..." Παρότι όλοι θέλουν να πάνε στον παράδεισο κανείς δεν φαίνεται να θέλει να πεθάνει..." i-diadromi

Via




 katopartali

.

Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment