Τα υπόθετα...


Share/Bookmark
Τόσα υπόθετα σου έδωσα!

Ο φίλος μας πηγαίνει στο γιατρό με δυσκοιλιότητα 10 ημερών. Γιατρέ μου θα σκάσω. Δεν μπορώ να χέσω. Πάρε αυτή τη συνταγή με υπόθετα από το φαρμακείο, ένα υπόθετο κάθε βράδυ και έλα σε τρεις μέρες να σε δω.

Ο τύπος εμφανίζεται σε άθλια κατάσταση μετά από τρεις ημέρες. Γιατρέ μου θα πεθάνω. Δεν έγινε τίποτε. Σοβαρά; Να παίρνεις 3 κάθε βράδυ και θα είσαι εντάξει. Έλα σε 3 μέρες να σε ξαναδώ.

Ο τύπος εμφανίζεται μετά 3 ημέρες κατάχλωμος σαν ετοιμοθάνατος. Γιατρέ είμαι στα τελευταία μου. Πεθαίνω. Θα βγει η ψυχή μου από το ζόρι και ο κώλος μου δε λέει να ανοίξει. Δεν κάνουμε τίποτε. Μα τι στο καλό! Τόσα υπόθετα σου έδωσα! Τι τα έκανες; Τα ήπια γιατρέ μου 3 κάθε βράδυ όπως μου είπες. ΤΑ ΗΗΗΗΠΙΕΣ;;;;;;;;;; Ε! Τι ήθελες γιατρέ μου; Στον κώλο μου να τα βάλω;

Via




 katopartali

.




...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment